onsdag 27 juni 2012

Förmiddag i stallet

Tjenare!
Varit i stallet hela förmiddagen,kameran hängde med idag så blir en hel del bilder!  Maja har stått i en större hage idag och skött sig super bra och stått ute hela 4 timmar! Men så klart blev hon en skimmel rätt fort.. 
Ridlägrerna är i full gång i stallet så det är barn överalt och jag har en liten överaskning till er läsare  ;) 






Fick också en glad överaskning att jag fick rida ut på en av mina gamla favoriter på ridskolan! 
Tara heter hon! En svensk ridponny super charmig och envis som satan. Vi red ut med stallets näst största häst 'Cornado' . Vi red en sväng runt karlstains, härligt att få lite variation .


Tara

Jag & Tara
(måste bara lägga till att jag är så otroligt tjusig på denna bild, eller inte)

Sofia & Cornado

Vi tillsammans

Sofia & Cornado

Nu ska jag vidare på 30 fest hos en Fjording som heter Putte hos min kompis!
Så jag tar med kameran dit med så bloggar jag mer när jag kommer hem! ska förbi Maja igen och gå med henne också.

/Eline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar