torsdag 28 juni 2012

Hel dag !



Blivit ennu en Heldag i stallet idag !
Och Dagens stora projekt var att städa mitt skåp. de tog 3 timmar men nu är det äntligen gjort!
Och det är helt sjukt vad mycket saker jag samlat på mig under bara 2 år! Galet! Kommer göra en liten KÖP/SÄLJ sida här på bloggen , så håll utkik efter det. Där kommer jag lägga ut både saker jag säljer , sedan kan även ni läsare maila till mig så kan jag lägga ut det! :-)
Före
           
Efter
Innan
Efter



Före
Efter

Lite skillnad ;)?

JA!

Efter den långa städningen tog jag in Maja från hagen. Och precis som igår var hon lerig från öra rill hovspetts .. kommer aldrig få henne helt ren igen... Men efter ett tag så var hon iallfall skymtande svart-Brun men mycket grå med! Hon fick bli riden idag. vädret var super fint så ville rida ute men fanns ingen som kunde vara med mig ute, då kände jag att det är inte värt att ta några dumma risker så vi valde att vara i ridhuset . Hade vårt hopp-tävlings bett idag faktiskt.. han inte prova det innan hon blev dålig. Hon gick  faktiskt oväntat bra på det. Skönt! Idag tog jag steget och kortade tyglarna lite för att se vad som hände. och inte väntat flög huvudet upp som en giraff .. Tråkigt nog... vi har MYCkET jobb framför oss! Men efter en 3-4 minuter så lättade hon och vi gick faktiskt lite lågt  i form med huvudet och hela kroppen för den delen. Efter passet på 15-20 minuter så srittade jag av henne lite ute för hand.
Blinkade så klart när jag tog kort..

 
















               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar