torsdag 27 september 2012

50% - 50% ?

Kryckat mig till stallet efter skolan och gjorde så mycket jag kunde av sysslorna eller vad man ska kalla det... Sen kom världens bästa Elin och hjälpte mig mocka och borta på Majsen! TACK ELIN :D !!! 
Vi longerade Maja tillsammans och jag blev rädd att hon haltade... Men hon var väldigt inspänd då och stod igår och hon blir stel skit snabbt när hon vilar bara en dag typ... Så spände upp snodden och lät henne trava på lite och då såg det bättre ut. Men ska verkligen försöka bli bra tills imorgon så jag kan rida henne lite och känna om hon haltar.. Hon borde inte göra det för alla 4 ben var fina men de kan vara jag som bara inbillar mig med! Hoppas det bara är jag... Ska hålla lektion för Hanna imon med oxå, bara lite små hinder innan deras första hopptävling :)
Elin och Maja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar