fredag 28 september 2012

Bara usch

Maja var tjock i vänster bak idag.. Alltså inte i den benet hon opererats i.. Så då känner man känslan : jaha vad FAN är det för fel på häst fan nu då?!
Men var ut och red men hon haltar inte men är lite försiktig med det benet. Så spolade kallt på alla fyra när jag kom in lindade och fixade med henne. Ringde även min hovslagare för jag såg att hennes sko satt lite knasigt och tänkte att de kanske med lite tur bara är det?en vad fan vet jag... Jag är grymt trött på allt små problem med henne. Nu är jag förvisso ar och sur men tankarna åker runt nu om att Maja kanske får flytta från mig, jag älskar henne mer en något annat i hela världen och just därför. Hon skulle få gå i någon fin hage och bli riden då och då... Men de får ni mer info om de skulle bli ta skr som tänks vidare på!
Vädret var iaf mysigt och fint idag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar