söndag 9 september 2012

Familj?

Maja fick en hel vilodag idag, hon har gått så mycket nu så hon ska få vila imon longeras sen skrittas någon dag innan vi kör igen! Har blivit av med min dressyr sadel med, eller de ska prova den iaf. 
 Har Inte berättat så mycket om mig själv kom jag på. 
Jag har en Mamma & En Pappa men dom är skilda. Har en Hel bror Som heter Oscar sen Oliver & Elliot som är mina ''halv bröder'' som vissa kallar det. Sen har jag en bror till som heter William men vi bor tyvärr inte tillsammans längre.. Alla bröder är yngre en mig.
Jag är äldst och ända tjejen, också bara jag som har brunt hår och bruna ögon medans mina 3 hel bröder är blonda och blåögda ;-) 
Tog en häärlig bild på de 3 idag i häst butiken ;)

Oliver 7år, Oscar 12år,  Elliot 8år 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar