måndag 17 september 2012

Innan allt gick snett...

Hittade mina mål/presentation från en blogg jag gäst bloggade på en vecka i våras/vintern 
Ja vi hade mål... Sen hände allt med benet, Shit vad de ställde till och hur arg jag är över allt när jag tänker efter. Jaja här får ni läsa det!

Tjenare kompisar!
Det är jag som kommer gäst blogga här för Ida !
ska bli super roligt :)

Ah, Ja heter Eline Snabb Sylsjö och är snart 15 år .  Jag har varit i kontakt med hästar sedan jag var liten och idag äger jag en hopp ponny som heter No Mercy. Vi tävlar och tränar i hoppning men ska ut och tävla i Fälttävlan detta år om allt går som planerat! Maja som hon kallas har jag haft i snart 2 år & vi har tagit oss upp till L:B dvs 100cm ute på tävlingsbarnorna & ska ut i L:A i år. Hon har med tidigare ryttare gått Msv B & A i hoppning och fälttävlan fick ett föl -09 och sedan köpte vi henne och hon sattes igång på nytt!
Hon är en väldigt speciell Tjej som inte alltid är den lättaste i ridning eller hantering. Men när det väl gäller ger hon allt för sin ryttare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar