lördag 29 september 2012

Kvällen innan tävling

Halloj!
Varit i stallet från kl.15:00 idag till 20:00 (nu)
Började med att gå en promenad med båda pollarna så jag får lite känsla för dem eller vad man ska säga ;) gick en kortare vända innan de blev mörkt:) sen puttsade jag upp tränsen och sadlarna även stövlarna ;)
Sen som jag allti gör med Maja kvällen innan tävling fick hon en dusch, sen flätar jag svansen klipper manen och öronen och pysslar med allt annat med henne. Snacka om att hon vet vad som är på gång och hur glad och stolt hon var! Hennessy fick även en dos av detta pyssel och mys så de stod tillsammans på gången och var super nöjda! Nu tänker ni men Maja var ju konstig osv igår ... Ja det var hon och jag har själv nu lyckats hitta saken! Den är skon som trycker lite på hennes stråle och de gör så hon blir lite försikti men de va så mycket bättre idag så jag rider och hoppas på att imon blir en bra dag!:) jag är as taggad och ska ragga åt mig någon som kan filma eller ta kort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar