måndag 29 oktober 2012

Mark arbete

Vi åkte sent till stallet idag, runt 2-3 Åke till stallet Maja, junior och ikaros (ikaros är den nya som kom igår,valack)
Vi fixade med dem och körde sen lite bommar , jag körde en 30 minuter själv kanske och de gick bra men hon är ju så svag i bakdelen.... Suck,måste börja jobba upp henne mer nu. Linda red hingsten junior samtidigt och han drygade sig rätt mycket men Linda red på bra och kämpade med han! Sen red jag lite för Linda och först gick de bara skit för jag är så jävla o koncentrerad när jag är trött kall och otränad! Men efter ett tag så skärper jag till mig och då gick Det bra! Så de slutade bra och då gick vi in . Sen cyklade vi i mörkret på motorvägen till stall två och fixade med blixten och Caddie ! Klippte blixten för första gången , han skötte sig bra, lite små rädd ibland då och då:)
Bild på Maja från efter idag , helt slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar