måndag 18 februari 2013

Tränings längtan..

Red Maja idag lite lätt på ute banan , massor med snö så det var lite klupigt men...
Hon var fin i kroppen och lyssnade fint på alla hjälper . kändes dock inte helt 100 % idag, gissar att hon har lite träningsverk från igår. Hon gick ju ett ganska ''hårt pass'' om man jämför med vad hon gjort senaste veckorna... För hon var inte svullen, varm eller öm någonstans :)

Men jag är så sjukt sugen på att få komma igång och träna på riktigt igen..! 
Det var snart ett år sedan jag och Maja la av för skadan ... Hopptränade sista gången i slutet av februari. 
Jag vill Ha tillbaka dom svettiga hårda passen som fick en att krampa när man kom ut från banan! Saknar att få träna hårt dagarna i rad med slitiga pass och sedan bara ta den sista dagen ut och ha kul i skogen! Saknar det något kolosalt för det ända jag fått gjort på slutet är att skritta och trava lite lugnt, börjat galoppera och hoppa igen , gör det 2 veckor. sen vila och börja om. Och jag kan säga det att de första halv året stod jag ut. Men nu känner jag bara att nej jag vill inte. Jag har inte det tålamodet just nu! Tyvärr. 

Jag vill ut i leken igen och slåss om placeringar och poäng, försöka kvala högre och sätta mål!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar