torsdag 25 april 2013

En Extrem Känsla!

Har tänkt göra det här inlägget i fler dagar men inte vetat hur jag ska uttrycka mig!

Senaste veckan har jag kollat väldigt mycket på hästar som Ninja la silla, Hickstead & Totilas!
 Många stjärnor helt enkelt och även en hel del filmer på No Mercy & Mig!
Eric & Hicktead

Jag har blivit så sjukt taggad på nytt på hästar! För några månader sedan funderade jag att sälja Maja och sluta med hästar för jag hade inget intresse längre...! 
Något jag idag inte ens förstår hur jag kan ha tänkt.

Men Nu har det kommit tillbaka och jag är sjukt inspererad och vill in i leken igen! 
Jag har väntat länge nog nu! Jag kommer sätta upp mål och del mål hur jag ska ta mig dit !
Om det blir med Maja eller inte, det vet jag inte! Men om jag fick önska så är det de jag önskar!

Jag siktar högt och vill komma långt, och nu tänker jag inte ge upp av någon anledning!


MÅL.


*Det högsta målet är att Tävla SM .
I vilken gren eller slags klass det vet jag inte men SM är mitt högsta mål!

* Det andra höga målet är att tävla eller att kvala globen!
  Det vill jag göra på ponny och helst på Maja!

*Tävla Lag är ett annat mål.
Det kommer antagligen att hända redan i sommar/höst

*När jag går över till storhäst vill jag vara nöjd med min ponny karriär!

De är inga lätta mål men jag tror med rätt inställning och rätt träning så kan jag lyckas ! 
Det första del målet är att nolla 2 LB & en LA (1-1,1m)

Oavsett vad folk tycker och tänker så vill jag köra mitt Race och göra det på mitt sätt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar