fredag 10 januari 2014

10 frågor!

1. Ångrar du någonting du gjort under 2013?
Ja, många saker. Jag ångrar att jag inte la all tid på Maja under början av året.

2. Favorit märke på häst saker?
Veredus och Whitaker har produkter som håller och är snygga!

3. Årets pinsammaste tävlings minne?
Det var i Folkkärna i våras/sommras när jag hoppat näst sista hindret och glömmer bort det sista helt. det stod emellan två buskiga infångare och det var så varmt att jag inte ens tänkte på det ! ;) det var lite pinsamt..

4. Har du tävlat Maja i dressyr nån gång?
Hahah ja det har jag. 3 gånger faktiskt, två klubb och en lokal. Inte det vakraste synerna men vi kom igenom det satans pogramet, slutade en gång på 2:a plats


5.  Vad går du i skolan nu?
Jag går Estet Teater på Lugnet gymnasiet. En linje jag trivs på väldigt bra!

6. Vad vill du jobba med?
Skådespelare, Polis/millirä eller något med hästar. =)

7.  Hur länge har du och Erik varit tillsammans? Rider han oxå? Hur träffades ni?
I Majhar vi varit tillsammans i 2 år. Nej han rider inte, han var liv rädd för hästar när han träffade mig. Men nu har han till och med ridit på Maja! Vi gick på samma skola och började snacka lite, sen klickade det ;)

8. Vem är din idol i ridningen?
oj, det finns ju väldigt många.
Rolf-Göran så klart!

9.  Vad har du för Hoppsadel?
En Morris and Noland sadel

10. Vad kommer hända med Maja nu?
Maja kommer gå precis som vanligt och tävlas för fullt det här året.
Jag kommer göra ett inlägg med mål och tävlingar vi ska på under våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar