torsdag 23 januari 2014

Bus i snön!

Vi red ut i stor grupp på 5 stycken ut runt Samuelsdal, skrittade en lång bit travade lite tills vi kom till golf banan. Stormästarna ville inte busa i snön men jag & Maja, Elsa & Ester ville busa i snön så vi lekte runt och Majsan som inte fått busa i snön på 2 år pga skador tyckte det var hur kul som helst! 
Pigg glad och exalterad så ska min lilla ponny vara! Sen är det skit samma, hon behöver inte trimmas eller hoppas höga höjder. Hon ska få ha roligt och njuta av livet, de är det ända hon ska göra nu!

Velvet red jag barbacka på banan och trimmade lite i 20minuter. Mycket på volt och att få med bakbenen utan att börja flaxa och paddla med bakbenen. Hon lossade riktigt bra där en stund. Sen var det harar och bilar som distraherade lite men ett helt lagom pass måste jag säga! :)
En väldigt gammal bild på mig och Maja , snö galopp från 2010:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar