söndag 5 januari 2014

Väldigt lång konstig dag!

Denna dag har varit väldigt konstig och knäpp.
När Jonna tog ut Maja för att hoppa var hon lite lite halt, som hon varit för ett tag sen. Antagligen efter den falna ritten igår, hon var rätt vild med Jonna... Så hon fick massage och fick gå ut i hagen igen.
Velvet hoppades och jag säger bara, jag hoppas hon blir min nya häst. Idag blev jag kär i denna häst!
Ja, det klickade som man säger!
Jonna har filmat lite från idag så det kommer upp imorgon!
Hon var så bra, älskar att hoppa storhäst!

Pom där emot .. Jag såg en ny sida av henne och den var inte possetiv .
Hon surade ihop totalt innan vi ens började arbeta mot bommarna. Det var nästan lite ledsamt , hon har verkligen varit bra de gånger och utvecklats MYCKET efter varje träning men idag var det tillbaka på ruta 1, om inte fler steg tillbaka, jag kände inte igen henne alls!
Jag ska dit på tisdag igen och då hoppas jag att hon är på lite bättre humör och att hon & jag kan lösa problemet, kommer nog bara ha mark bommar framme och försöka leka fram hopp glädjen.

Jonna åkte hem idag, lite tomt efter nästan en vecka med henne hemma! 
Maja får gå en promenad imorgon och få en liten massage .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar