söndag 16 februari 2014

Lite Blandat.

Tjenare på er.

Tänkte berätta läget lite. varför jag inte varit så aktiv varken på bloggen eller över huvudtaget.

Har haft mycket som snurrat i skallen på mig, lite mycket i skolan , haft lite pojkväns problem. och också slutat med min Medicin den här veckan. Mår mycket bättre nu när jag har slutat med den. Dock blivit väldigt osams med min far vilket ställer till det på hästfronten. 
Men kommer söka lite olika jobb nu i veckan och hoppas att jag får en anställning så jag kan fortsätta på med hästarna.

Bestämt mig för att läsa några extra kurser i skolan nästa år så jag kan läsa högskolan till Hippolog. Känner att varför inte läsa lite extra kurser när jag ändå sitter i bänken lixom?

Velvet kommer gå in på en riktigt tuff vecka. Nu är hon verkligen helt igång och har börjat få upp en bra kondition. Så dressyr pass, markarbete, ett pass hoppning och intervall pass gäller den här veckan! 

Maja kommer gå mycket med Inez i veckan och jobba mycket med att jossa helt bak och massören kommer nog oxå ut i veckan. Några kommer antagligen och provrider henne på onsdag, en familj från Hofors var det.

Bjuder på en bild på min och Majas 3 sista tävling där det blev en Vinst! Älskade Ponny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar