torsdag 6 februari 2014

Min nationaldag!

Idag är det samernas nationaldag! 
Som några av er vet är vi samer på min Pappas sida och jag är väldigt stolt över det!

Igår var det hoppning och för första gången på nu 1-2 månader fick Maja hoppa lite!
Jag ville nästan gråta för jag var så glad, hon var ännu gladare och att få sitta i sin egen sadel med den man älskar mest i hela världen, som man kan alla knappar och knep på, det är bara för underbart!
Elsa filmade en liten vända som vi tog i slutet inte vackert men så sjukt roligt! 

Velvet gick de väl bra med men efter att setat på Maja var hon rena jävla katastrofen! 
Pluss att hon var extremt ryckig med huvudet och inte ville hålla varken det stilla eller resten av fram benen . Hon var riktigt dryg. Men hoppade bra på de flesta hinder. Det var väl i slutet hon blev jobbig och jag lesnade väl ur lite.. Jajahttp://youtu.be/eLAAcT4XT8k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar