söndag 23 februari 2014

Träningsvärk !


Har extrem träningsvärk efter alla aktiviteter och träningar igår!
Ryggen är så spänd så jag knappt kan gå normalt;)

Velvet fick sig en tur på banvallen. Hon var svår att jobba och var väldigt ofokuserad och sprang med alla benen över allt ... Suck. 
Men , bara att ta nya tag imorgon. 
Blir nog lite bommar imorgon, bara trav bommar. Eller om jag rider en bit på ängen.
De får vi se imorgon !

Inez har haft Maja idag och de verkar ha gått bra!:) 

Sålt min transport oxå. Vi måste ha en lite större till Velvet ;) 

Sen sist men inte minst var jag på Falu RK 's årsmöte . Härligt att träffa alla som jag inte ser lika ofta som när jag stod uppstallad på  klubben .

Blev invald i styrelsen och fick pris som hoppryttare! Riktigt kul!
Majas sista bokal ! 
Nu ska jag vidare hem till Erik!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar