onsdag 18 juni 2014

Dagens plan , och veckans.

Idag står hoppning på schemat.
Kommer rida fram ganska länge är tanken och att få henne med mig bra innan jag ställer fram några hinder.
Eftersom Velvet haft denna hemska svullnad under magen har det gått lite mer än en vecka sedan hon reds riktigt. varit mest skritt turer och lunk i skogen. Här för någon dag sedan märktes det verkligen att det var längesedan hon trimmades igenom..

Hon kommer trimmas i princip hela veckan utom lördag där hon får skrittas ut en bit bara.
På söndag är det en väldigt speciell dag för mig. En barndoms dröm faller in.
Jag ska starta på Faluns egna VM och SM arena Lugnet. På dalarnas största tävling Dala Hoppet.
Som i år har sammarbete med SM i hoppning. Dala hoppet var den tävling man alltid som barn var och såg på här i Falun och den man helst ville rida. Och jag är jätte glad att jag ska få göra det i år!

Klasserna blir 1 meter och 1,10m. Känner att 120 är alderles för tidigt att gå upp på.
jag vill starta några fler 110 och helst någon 115 till innan vi går upp på 120.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar