måndag 14 juli 2014

Hemma!

Nu är jag hemma igen!
Mitt internet la av sista dagarna i Falsterbo, därav har bloggen vilat lite..

Börjar med att tacka för denna otroliga chans att få jobba nere i FEI stallarna på Falsterbo Horse Show! 
Har haft grymt kul och träffat nya roliga vänner och en hel del duktiga skickliga och kända ryttare!  avslutade falsterbo med att jag och Malin (Baryard) stod och bråkade med en kaffe maskin i 5 minuter ;) Och ja tillslut fick vi vårat kaffe ;) Hahha.. 

Nations Cup var det häftigaste jag varit med om.. Satt bredvid Jens Fredriksson i första delen och Kollade på Peder. Man skrek, skrattade, grät och jublade när svenskarna satte en varsin nolla för det svenska laget! 

Jag tror det är omöjligt att försöka berätta och förklara alla oförglömliga minnen från den här veckan! Men sk asätta ihop lite film klipp från veckan så ni som inte var där kan få en liten glimt på hur det såg ut och var! :)


Blev en hel del inköp också! 

* En ny Hjälm
* Spooks väst
* 2 träns
* En kandar stång med extra rem
* Boots
* Skydd
* 1800 snoddar
* Tyglar
* HV polo Schabrak 
* nummer lappar
* Kraft
* Täcke


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar