lördag 5 juli 2014

På tåget mor Falsterbo!

Nu sitter jag på tåget mot Falsterbo!
Ska bli så himla roligt och spännande, har själv inte varit där "live" förut. Men alltid varit högt upp på önskelistan ;)
Det är ju trots allt en av Nordens största häst event! Jag ska dit och jobba i stallarna, exakta arbets uppgifter får jag reda på på plats!:)

Min och elsas start på vår youtube serie är uppskattad och vi vill veta.
VILL NI HA MER?
Om ni vill det så blir nästa avsnitt lite blickar från Falsterbo! 
Klantig som jag är glömde jag kameran hemma vid dörrmattan..
MEN ska försöka filma och ta så många kort som möjligt med mobil och IPad ! :)

Så dagens fråga!
Vill ni ha ett till avsnitt av Elsa & Snabbens show? 
Ja eller Nej? 

För er som inte har någon aning om vad Falsterbo Horse show är får ni en inblick med lite bilder!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar