torsdag 7 augusti 2014

Förlåt för dålig uppdatering.. Igen

Hej, vet att jag slarvar.
Storm och brandrök har det varit över hela staden nu i några dagar, idag har det lättat upp.
Julia asp har flyttat till källvikens gård , kul med fler ponnys och vänner i nästan min ålder ;-)
I tisdags hoppade jag Velvet några språng, en socker bit och ett kryss, bara mjuka upp och träna lite styrning. Sen la jag upp det lilla krysset till ett räcke på 110-120 hoppade de 2 gånger åt varje håll och hon klippte det som ingenting! 
Igår körde jag och Julia en upptäcks färd i skogen med hästarna, hittade några nya stigar. 

Idag ska vi till bjursås och tävla. Startar bara en klass och hoppas på en felfri runda och en bra tid! 
Är nog hemma vid 7-8 ikväll, så någon mer uppdatering blir det inte. 

Önska mig lycka till idag så skriver jag hur det gått imorgon!:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar