lördag 11 oktober 2014

Trasig IPad..

Min kära blogg kompanjon Ipaden har dött.. sörjer djupt och hoppas han kommer hem oskadd från lagningen...

Idag var jag ut en långtur på velvet. Sååå mysigt och hon förtjänar en riktigt skön tur efter allt trimm..
Hon var faktiskt ganska mjuk och lugn, skönt!
Hon skrittades/vilade lite igår,  min lill kusin molly var och '' ponny red'' lite :)
Tess och Jonna var här från rättvik och kollade in stallet. Contessa kommer i början av november..
Är så taggad!!

Imorgon är det tävling, Amie ska starta två klasser och Velvet två, dock en clearround med Ida Helm. sen hoppar jag en efter det ! :) hoppas på det bästa och att hon håller sig i skinnet.

Sitter nu hemma hos Elsa, Bella är också här och vi har det lite mys!
Hittade lite bilder som aldrig kom ut i vintras på mig och Majson, Som jag saknar henne.
 Min fina Pärla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar