söndag 7 oktober 2012

Äntligen !

Ja Äntligen är sadeln snart skickad! 
Så får Maja en sadel som ligger bra på henne. Dock är det en bra bit sadeln ska åka, igenom hela Sverige innan den kommer fram till mig men jag kan vänta den tid det tar, jag bara hoppas hoppas hoppas att den ligger som den ska. 
Det är en Stübben sadel. (Jag är ett stort fan av de sadlarna) Stübben segerfried CS 2 
Det är såhär, Maja hade den sadeln när hon var på topp med tidigare ryttare Linda (en släkting  till mig) sen när hon fick föl sålde de den och sen när jag köpte henne fick vi med en annan, den hade jag ett år och jag var inte så kunnig då så jag förstod inte att den låg lite dåligt så jag bytte till den jag har nu för den klämde inte på ryggen, men u skaver den mot manken och de är ju inte alls bra! Så linda hjälpte mig leta reda på dom som köpte sadeln för 3 år sedan och de ville sälja den till mig nu. Så det känns super bra att vi får den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar