söndag 7 oktober 2012

Majsen Levererar!

Ja fan vad glad jag är! Kan jag ju börja med!
Maja var väl inte som finast idag men var helt okey och det kändes bra!
Som ni vet har jag ingen sadel men världens goaste stall kompis Lina lånade ut en av hennes som ligger bra på maja! www.Champispeeron.blogg.se !!TACK!!
 Så vi fick i alla fall en sadel på henne! Och mina mål var att komma runt utan krångel. 
Dvs inga stegringar inga rus i galoppen eller bakut språng som det vart problem med förut så fort vi ska rida ett pogram! Det gick verkligen br. Jag tyckte själv jag satt och skumpade lite i sadeln men några av dressyr vännerna som tittade på kom ner efter ritten och sa.
Herregud vad det såg lugnt avslappnat och harmoniskt ut! Trodde aldrig vi skulle få se Maja så!
Så de va väldigt kul att höra! Det ända jag skulle kunna gjort bättre var en av galoppfattningarna som blev lite klumpig och en av volterna var lite o jämn . Annars är jag helt nöjd och speciellt över att det inte blev något krångel alls! :D Duktiga Majsen! Och det gick så bra så vi fick en 2:a Plats ! Kändes väldigt roligt att nu även ha en rosett i Dressyr med Maja ! :-)
No Mercy

No Mercy-Eline Snabben Sylsjö, Red Robin-Tilde Bredberg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar