söndag 17 februari 2013

Äntligen uppe i sadeln igen!

Ja, fast jag satt i kiss mee's  sadel i fredags så har jag inte ridit Maja på en vecka! Var så skönt att sitta upp i sadeln igen och känna in hennes slteg och tempo. Hon har blivit så bra sen efter masagen. Jag kommer på mig själv att jag kan tro hon är oren bara för hon är så mjuk och rörlig! ;)
Idag jobbade jag mest med att få henne jobba med ryggen, och att söka sig ner. Hon var pigg och ville heldre bara springa på men efter ett tag gick det bättre. Lafram 2 upphöjd trav bommar som jag jobbade med mycket på volt och även stadigt på rakt spår!
Hade trevligt sällskap av Ellen och Favven oxå.! Roligt att få snacka ur sig emellan tränings passen ;)
Favven & Ellen
Imorgon är planen som så att jobba ett kortare pass utomhus med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar