söndag 17 februari 2013

Gemenskap!

Tänker faktiskt göra ett inlägg nu om det som är det alldra viktigaste, inte bara minst  i stallet!
Gemenskap, vänner, delad glädje och minnen!
På vår kära klubb Falu Ridklubb har vi en enormt bra gemenskap. Alla kan prata med alla utan att behöva låtsas vara någon, man behöver inte känna varandra och det är en sjukt härlig stämning!
men SÅKLART  kan man inte hänga alla samtidit . 500 pers i ett samtal skulle ju inte funka helt 100 %
Jag är ju född 1997, ska fylla 16 i år. Vänskapen i vårat ställ gäng som är mest vi med privat ponnysarna och hästarna i stallet. Mest för att det är vi som hänger där varje dag ;) åldrarna är från 11 år till 27 år och oavsett det så kan alla prata med varandra som om vi alla är lika gamla ! Vi kan hänga utanför stallet och ha kul och snacka om precis vad som! jag tycker att deet är sånna  vänner som får en att kliva upp ur sängen varje mörk morgon och längta tills de att skoldagen är slut!
Jag skriver lite som en fånig poet just nu men jag önskar att alla stall och alla över huvud taget skulle få ha så härliga vänner och så härlig stämning som vi har det på Falu Ridklubb!
För om man inte trivs, då är det aldrig roligt!
En härlig bild på Mig och Jossan från i vinter


1 kommentar: