lördag 7 juni 2014

Bra första dag !

Första dagen gick så bra det bara kunde gå! 
Hon gick fint i 1 metern, hoppade alla språng bra utom det bäst sista i omhoppningen, dock var de bara mitt fel, jag tröck på henne för mycket och trodde det skulle hålla, hon la in ett mini språng själv och klarade det. Och vi tog en 4:e placering! Banan var väldigt svår för att vara lokal, väldigt svåra svängar och taskiga kurvor in på svåra hinder. 

Andra klassen 110 var hon laddad, precis innan började det regna och hon blev jätte grinig..
Men trots det gav hon allt inne på banan! Nollade grunden och omhoppningen. Tog dock ut en svår sväng väldigt mycket. Ville heldre nolla en att komma fel och sätta henne i skiten. Så dubbel nolla i vår andra 110! Så himla nöjd och glad!! Vi slutade på en 4:e plats i 110! 
Sen något som var väldigt kul var att i spö regnet stod B/A tränaren Åke Persson kvar och kollade på min runda och kom sedan fram och berömde min runda och hur jag red! Väldigt roligt att få höra!

Nu laddar vi om till dagens 110!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar