söndag 8 juni 2014

Otroligt stolt!

Gårdagen gick väldigt bra!

110,
Hon var lite seg på framridningen. Tror det var för att det blev lite stressigt.
Hon kändes fin på hinder och gick in på banan med inställning att nolla! 
Var lite svårare bana idag, svår att komma ihåg. Trippel barr och svårare kombination. Jag red inte jätte bra, jag tvekade lite och de påverkar ju henne såklart! Men nollade och blev 4:a ! :) 

Stod och funderade på om jag skulle efteranmäla till 115. Och frågade lite. jag och farfar överla och anmälde. när jag gick banan kändes den skit svår! den var så olågiskt byggd och svår att komma ihåg! omhoppningen var ännu svårare. Men tanken var att bara rida grunden och sedan utgå i fas två om vi kom dit. 

In på banan fick hon som ett ryck. hon tog tag i allt själv och total sket i mig! Hon gick 100 hästkrafter in i huvudet under 2 minuter. Hon blev svår. och jag som ryttare var ju inte allt för snäll. la henne inte bra på många hindet och hamnade mycket efter i sprången. Men satan vad hon kämpade och var duktig!
Vi tog ledningen och låg etta fram till de 3 sista så en ¤:e plats i vår debut 115!! 
SÅ NÖJD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar