söndag 20 juli 2014

Börjar med en läsarfåga!

Börjar med en läsar fråga"

Hej, hur ser du ut när du rider? Gör du några miner?

Jag ser nog Mästa dels ut så här när det är så var, som det är nu...

Äntligen börjar Velvet bli sig själv igen!
La ut bommar och kavaletti på banan idag och skulle trimma lite. 
Stuts bommar 4 stycken med en upphöjd till 30 cm, sedan två socker bitar också stuts som jag värmde upp på. Sen la jag upp lite studs av bommarna.
Hon gick fruktans värt bra lyssnade perfekt på alla hjälper och gick i fint tempo tillsammans med mig. Och satte hela 4 rena byten (!!!!!) så stolt 
Framför allt var hon stabil i stuts serien och kunde avgöra avståndet bra själv, vilket jag tycker är bra att hon kan göra. Genom svettiga och glada var vi efter passet och känns som det äntligen börjar ljusna ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar