fredag 4 juli 2014

Så många funderingar

Sitter här och jämför priser, bilder, kvalité och färger!

Och ja såklart är det inför shoppingen i falsterbo..?!
Vill så gärna köpa ett riktigt bra fint träns till Velvet. 
Samtidigt skulle hon behöva ett par nya skydd, då det luddiga eskadron skydden blir så smuttsiga och äckliga när man tävlar ute  och speciellt när det är regn och ler väder! Och eftersom jag ÄLSKADE Veredus skydden jag hade till Maja är det ju ett par Veredus jag vill köpa. De kan jag dock köpa begagnat. Det spelar inte mig någon roll eftersom det ändå kommer bli slitna fort, om det redan är någon repa på dem gör inget. 
Sen är det inget mer som velvet verkligen ''behöver''

Sen kommer vi till mig.
Jag skulle (helt ärligt) behöva en ny hjälm. 
Min Charles Owen köpte jag begagnad för 2 år sedan. Sedan har jag ramlat av med den minst 10 gånger.. GPA:n köpte jag ju begagnad och i ett ganska risigt skick i höstas. Den känns inte jätte säker.
Trivs bra både i CO och i GPA hjälmar. Så då är frågan, Ska jag lägga pengar på en hjälm istället ?
Och om jag gör det så går ju alla pengar till det... 

ELLER så köper jag inga dyra grejer och kan köpa massa roliga små grejer. (alla älskar pannband!)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar