söndag 27 juli 2014

Tävling Avesta!

Mycket lyckad dag!
Trots att vi kom sent och fick verkligen tok skynda oss för att hinna starta. Hann inte gå banan heller men lyckades i alla fall se 2 innan så den satt! ;)

110cm gick hon otroligt bra på, Famhoppningen gjorde hon 2 så bra språng så både jag och pappa stod och gapa. Helt sjukt fina språng och inte en tvekan på något. Kom ur balans efter kombinationen tyvär och det ledde till ett pet på hindret efter. Annars en väldigt bra runda!

115cm , Jag var lite trött men velvet hade alla nerver på plats.
Också en väldigt bra runda, en av det bästa vi gjort tror jag!
Hon var med mig hela vägen runt och vi var ett bra team hela tiden vilket var så otroligt kul!
la henne lite dump på några hinder ser jag nu på filmen, känndes dock inte så jätte fel, endast på 7:an det blev lite dåligt med plats.. Men nollade den och fick till och med en placering!! :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar