torsdag 28 augusti 2014

Morfar 70 år och ny ryttare

Igår var vi och firade morfar som fyllde 70! Tiden går så fort, känns som han fyllde 60 för två år sedan..
Så Linnea tysklind tog hand om Velvet och hopptränare för Anita!:) av de jag såg på filmerna såg de bra ut! :-) bra för Velvet att få hoppa och skutta med någon annan på ryggen också!:)

Idag så kom en tjej som heter Martina och prov red Velvet, nej hon ska såklart inte säljas men jag behöver någon som kan hjälpa mig någon gång i veckan nu när det är mycket i skolan... Hon och Velvet kom bra överens. Hon red henne fint i form och det såg riktigt bra ut! Behöver någon som både kan trimma ch bara lufsa i skogen med. Och de är vad Martina vill, så jag hoppas att hon vill börja med velvan. Men när de blir får vi se! 
Måste även berätta att här på bild ser ni det nya tillskottet i familjen! Aztek min lilla ögonsten ! ;)

2 kommentarer:

  1. Fin blogg! Har nyligen börjat läst och undrar om du kunde göra ett litet inlägg om Velvet? Vem han är, stam, storlek, vad han har gjort innan du köpte honom, varför du köpte just honom osv.. Även vad du har för mål och tänkt ha honom till osv.. :) Titta gärna in på min blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag menar såklart "hon" och inte "han" ;)

      Radera