tisdag 26 augusti 2014

Skit dag

Igår hade jag em riktig skit dag.

Inte med hästarna men i skolan, från det att jag vaknade tills att min sista lektion var klar. Allt där emellan var verkligen bara skit. Usch...
Så ringde Julia och ville ha en träning med star. 
Så hon red lite omarbetar för mig och mot slutet så blev det riktigt bra och Julia red jätte fint. Hade lite studs övningar och upphöjda trav bommar på olika avstånd. Star har de tixet att skjuta iväg som en kanon kula oavsett om det är en bom eller hinder på 120!
Efter det kom Hanna till stallet och frågade om vi skulle rida ut, vilket jag ville, fortfarande lite grinig.
Och efter halva vägen bestämde vi oss för att byta hästar, så jag fick rida hennes lilla ponny moonlight. Ett arab sto som går hoppning främst. Och Hanna fick sitta på stora Velvet. Och där galopperade vi i solen på ängarna och hade det hur bra som helst! 
Så i slutet av dagen var allt ändå ganska bra!
Nu ligger jag i sängen och väntar på att skolan ska börja.. Börjar inte förens 13:20 idag... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar