söndag 5 oktober 2014

Kan NÅGON SNÄLLA?!

Kan någon snälla göra en ny header till mig??

Jag vill inte ha den här som jag har nu imorgon..

Så vi kör en TÄVLING!

Snyggaste headern vinner en länk från min blogg med en bild. 
OCH ett par ridhandskar från Tegera/Ejendals/Graning! Klassade som de hållbaraste och skönaste i test! ( värde 175kr)

Och vi börjar nu! 

Gör såhär!

* leta reda på bilder/bild du gillar

* den ska inehålla minst en bild på velvet, och citatet ' Inga hinder är för stora ' 

* Ta några av dessa bilder ? 

*Skicka bilden, ditt namn och ev blogg/Bild till - Snabbeline@hotmail.com



Bilder du kan använda!
(OBS! gör inte bilden för smal, den måste passa i måtten till headern, hellre för bred än smal)









1 kommentar:

  1. Åh perfekta tävlingen för mig! Im in! :D ska bara fixa headern :D

    SvaraRadera