torsdag 16 oktober 2014

Så himla drygt..

Det är SÅ drygt att varken ha en fungerande Mobil eller Ipad, det betyder att jag bara kan blogga vid datorn. Och när har jag tid för det?
Oftast sker bloggningen på bussen eller när jag går till stallet eller när jag ligger i sängen och på väg att somna... Datorn är en sånn pryl jag bara går förbi i princip..
MEN jag försöker hålla er uppdaterade med ett inlägg om dagen i alla fall hoppas ni kan nöja er med det ett tag.

Tävlingen i helgen blev inställd och flyttad till 1-2 november, bga av sjukdom i stallet/ anläggningen där tävlingen hålls. Jätte tråkigt, MEN istället åker jag och Elsa och provrider ponnys i Stockholm. Så bli skit kul med lite egen tid med Elsa. Dock är mamma Anita och pappa Erik med. MEn ska fortfarande bli as kul ;)
Lördag kväll ska jag nog tillbringa med min kära pojkvän som får alldeles för lite tid. Hans Hockey drar ju igång nu så han har ju lite och göra han också..

Snart ska jag åka och fixa åt mysan, vet inte om hon skulle vila idag eller om hon antagligen får göra det imorgon..
Bjuder på en bild so mjag döpt till

'' Jag ville känna om underlaget var bra, i kombinationen.. ''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar