måndag 29 juni 2015

Dreglar i mina drömmar

Jag kan näst intill dregla en smula när jag får syn på några av dessa träns. 
Ända sedan jag fick min fösta foderponny för 100 år sedan har jag alltid varit besatt av träns"!  alltid velat hålla det snyggt och puttsat & välvårdat. 

Min smak på träns har ju såklart ändrats genom åren, vid 11 års ålder ville jag inget annat än att ha en ljusblått träns, ja ni lästa rätt. Jag ville så gärna ha ett ljusblått träns till min lilla b ponny.. 

Växte sedan lite och när jag började tävla D-ponny så skulle det vara bling bling på allt. Så stort och mycket som möjligt. !!

Men nu börjat jag älska läder, läder i olika former, linjer och gärna med lite ''sömmar'' på. 
Även ett stort fan av klinker detaljer. 
Här är några av mina absoluta favorit träns!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar