måndag 29 juni 2015

Bloggar jag läser, vill ha mer tipps!

Då sommar lovet är här och man får på tok förmycket tid när man inte jobbar så behöver jag lite blogg tipps, häst bloggar är dock det ända jag läser, tycker resten är rätt värdelöst.

Dom bloggar jag läser just nu är få, Det är www.elsaberggren.se det är www.lillws.bloggplatsen.se även www.teamtyra.se . FÖR FÅ! och den ända av dessa som gör minst ett inlägg varje dag är teamtyra.se. Kan även slinka in på www.ztreliins.se .

Men vill ha mer tipps på roliga och bra uppdaterade bloggar! 
Bild på min fina Velvet från Gagnef 120

2 kommentarer:

  1. www.sburmans.blogg.se
    www.annaowilliam.se

    min är mest vardags uppdatering på hästarna och nästan bara filmer. men de två är mina favoriter!

    SvaraRadera
  2. WWW.leksandsryttarna.blogg.se super bra blogg :)

    SvaraRadera