måndag 8 juni 2015

Tjena hallå

Hej mina vänner (och ovänner) 
Nu har blogggen glappat några dagar igen, och jag måste  bättra mig!

Jag red Wille för 2 dagar sedan igen, febern va då över, skönt! 
Han var så himla pigg och det var längesedan jag blev så svettig må jag säga! 
Men han var rätt fin och efter en stund kom vi överens om hur vi skulle arbeta ihop, han släppte lite spänningar men hade fortfarande så mycket energi!! Så vi avslutade med att gå upp för backen en gång så han skulle få ta i ilte.

Red även i helgen då var han fin, arbetet från fredagen satt kvar i, så han hade med alla benen på rätt ställe. Jossefine skulle ju kommit igår men det blev inte så, så jag red han lite kort på banan men det började åska så då gick vi in.

I Falun (vår lilla stad) har det i helgen varit Falu folkfest, ett av de större eventen vi har varje år.  Med karuseller, band som spelar, gummibåts race. Så har för en helgs skull umgåts med mina vänner och försökt haft roligt med dem. Och det har vi verkligen haft! 
Men nu tillbaka till vardagen en vecka till sen börjar sommarlovet!! :D 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar